Én kb. 11 éve kezdtem el deszkázni, akkor hallottam először olyan pletykákat, hogy Steve Caballero lecsúszott egy 44 lépcsőfokos korlátot boardslideban. Aztán sokáig nem is hallottam erről a sztoriról, persze sok videót láttam Cabről, ahogy eszméletlen korlátokat hódít meg, de valahogy elfelejtettem a sztorit. Utána valamikor 5-6 évvel ezelőtt elkezdtem utánakeresni a youtube-on, és akkor találtam ahogy Caballero lecsússza ezt a lankás de nagyon hosszú 22 lépcsős korlátot. Ezt hívták akkor "44 lépcsőnek", mert egy lépcsőfok hosszabb, mint egy normális lépcsőfok. Körülbelül a duplája. Na most már utólag megmosolyogtat ez a történet, mert ettől még nem lesz 44 lépcsőfok, de nem is lesz kicsi az érdeme Mr. Cab-nek. Ezen a korláton a legendás boardslide-on kívül nem követtek még el semmilyen trükköt, egészen mostanáig, amikor is Daryl Angel lefiftyzte. Még ennyi év deszkázás után is rejtély számomra, hogy hogy lehet egy csőkorláton ilyen hosszú ideig megtartani egy fifty-t, de hát ebből - és még sok más videóból is kiderül - hogy nem lehetetlen. enjoy!

A bejegyzés trackback címe:

https://stil.blog.hu/api/trackback/id/tr94852701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása